קירור גרוע הוא אחד הגורמים לנזק כבד שנגרם למנוע,הקפדה על תקינותה של מערכת קירור המנוע (רדיאטור) תוכח ככדאית בטווח הארוך.
בדיקת גובה פני המים אחת לשבוע במצנן,רק כשהמנוע קר(במידת הצורך להוסיף גם כשהמנוע קר),כמו כן נדרש לבדוק את תקינות רצועת המאוורר-מתוחה מספיק ולא סדוקה,ביצוע ניקוי כללי של המערכת שטיפת המצנן לצורך הוצאת משקעים אבנית וחלודה שהצטברו,דבר זה יישפר את זרימת הנוזל במערכת והקירור יהיה טוב יותר ומהיר,דבר שישמור על המנוע,אם בעת תקלה(מנוע חם) יש צורך להוסיך מים למערכת,יש להוסיף רק כשהמנוע פועל-הוספתם כשהמנוע מודמם עלולה לגרום סדקים בגוף ראש מנוע,כאשר נוצר צורך בהוספת מים תכופה,הדבר מורה על כך שיש דליפה ויש לגשת למוסך ולבדוק עם מכשיר ואקום בלחץ את מיקום הדליפה,ייתכן שיש חור בצנרת או ברדיאטור.
טיפ נוסף-ניתן לבדוק לבד-אם לאחר נסיעה של מספר דקות מטפטף טיפות מים ממערכת הפליטה(אגזוז) פירוש הדבר שאטם ראש מנוע פרוץ ומוטב לגשת מיד למוסך.
מומלץ לערוך בדיקה כעת לפני הקיץ ,לגביי נוזל הקירור שממלאים מומלץ לרכוש מה שמוצע בתחנות דלק, בעיקרון מים רכים יכולים לשמש נוזל קירור.
בדיקת גובה פני המים אחת לשבוע במצנן,רק כשהמנוע קר(במידת הצורך להוסיף גם כשהמנוע קר),כמו כן נדרש לבדוק את תקינות רצועת המאוורר-מתוחה מספיק ולא סדוקה,ביצוע ניקוי כללי של המערכת שטיפת המצנן לצורך הוצאת משקעים אבנית וחלודה שהצטברו,דבר זה יישפר את זרימת הנוזל במערכת והקירור יהיה טוב יותר ומהיר,דבר שישמור על המנוע,אם בעת תקלה(מנוע חם) יש צורך להוסיך מים למערכת,יש להוסיף רק כשהמנוע פועל-הוספתם כשהמנוע מודמם עלולה לגרום סדקים בגוף ראש מנוע,כאשר נוצר צורך בהוספת מים תכופה,הדבר מורה על כך שיש דליפה ויש לגשת למוסך ולבדוק עם מכשיר ואקום בלחץ את מיקום הדליפה,ייתכן שיש חור בצנרת או ברדיאטור.
טיפ נוסף-ניתן לבדוק לבד-אם לאחר נסיעה של מספר דקות מטפטף טיפות מים ממערכת הפליטה(אגזוז) פירוש הדבר שאטם ראש מנוע פרוץ ומוטב לגשת מיד למוסך.
מומלץ לערוך בדיקה כעת לפני הקיץ ,לגביי נוזל הקירור שממלאים מומלץ לרכוש מה שמוצע בתחנות דלק, בעיקרון מים רכים יכולים לשמש נוזל קירור.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה