יום רביעי, 8 ביולי 2015

מיכל הדלק



משמש כמאגר הדלק של הרכב ושונה בצורתו ובנפחו מרכב לרכב
אין למלא את מיכל הדלק עד הסוף ובעיקר לא למלא מעבר לתידלוק האוטומטי של המשאבה בתחנה, כוון שהרכב בעת התדלוק כבוי ונייח, אך כאשר הוא מתחיל לנוע לאחר התדלוק, הדלק נע במיכל מצד לצד ואם מילאנו יותר מדי אז  הדלק יישפך דרך צינורית העודפים, וגם  בעונת הקיץ השמש החזקה בארצנו גורמת לחימום הרכב כולו ולאידוי מוגבר של דלק, דרך חריר האוורור של המיכל דלק.
לכן אני תמיד ממליץ לדעת מה  קיבולת נפח המיכל דלק (זאת רשום לפעמים במד הדלק בלוח השעונים) או בספר הרכב, ולתדלק קבוע בסכום מסויים/כמות ליטרים  כל פעם כאשר  מד הדלק מראה על רבע טנק דלק, ואז  יודעים היטב שנשאר עוד 10 ליטר נפח פנויים במיכל הדלק, גם בטיחותי וגם חסכוני!
בקרקעית מיכל הדלק מצטברים משקעים ולכלוכים לכן מומלץ למלא דלק כאשר טנק מיכל הדלק מראה מינימום על רבע טנק שנשאר ולא פחות מכך, על מנת למנוע סתימות במערכת הדלק כתוצאה מלכלוך שהצטבר במיכל, ולא לנסוע עד טיפת הדלק האחרונה.
כאשר נתקלים בסתימות רבות (ברכבים ישנים) ותוספי הדלק לא פתרו את הבעיה, מומלץ לפרק את מיכל הדלק ולנקות יסודי ע"י בעל מקצוע, כדי למנוע בעיות בהמשך במערכת הדלק, קרבורטור,או הזרקה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה