מערכת הקירור במנוע היא קריטית בימים חמים אלו וחשובה ביותר לשמור על בריאות המנוע וקירורו
במים בארץ קיים ריכוז גבוה של אבנית שמזיקה, כידוע לכם כפי שרואים בקומקום הביתי החשמלי
האבנית מבודדת וסותמת את מעברי קירור המים במנוע ומורידה את יעילות המצנן-רדיאטור, כך שגם אם כל המערכת תקינה,בגלל המים בארץ נוצרת בעיה בתוך הצנרת הפנימית של מערכת הקירור, וגורמת לבעיות ובסופו של דבר לנזק במנוע בשל טמפרטורה גבוהה.
מים רכים או נוזל קירור בעל תכונות ותוספים המונעים הצטברות אבנית ומשקעים, מומלץ לרכב הישראלי, ברכבים החדשים מומלץ להיצמד בנוזל קירור המומלץ ע"י היבואן שגם אחראי בעת תקלה.
לא מומלץ לערבב נוזלי קירור שונים, וכדאי ורצוי להחליף את כל נוזל הקירור במצנן ולבצע שטיפת כל המערכת קירור אחת לשנתיים, ואם אין לכם מושג מתי היתה הפעם האחרונה שזה נעשה אם בכלל, בצעו זאת מייד , במיוחד בעונת הקיץ שהרכב זקוק למערכת צינון בריאה ותקינה!
דבר מאוד חשוב שאנשים רבים לא זוכרים או לא יודעים ועלול לגרום לנזק בלתי הפיך למנוע, כאשר ישנה תקלה וגיליתם שחסרה כמות מים במיכל, יש לעשות זאת בזהירות ורצוי ליד מכונאי(למי שאין ידע בתחום), כאשר המנוע פועל וחם יש להוסיף את המים בזהירות, לאחר שפתחתם עם מגבת את הפקק במיכל, הוספת המים כאשר המנוע דומם עלולה לגרום לסדקים בראש מנוע, ובמיוחד אם גיליתם שתוך כדי נסיעה יוצא עשן מהמנוע וראיתם שזה ממיכל הנוזל קירור, הקפידו לפתוח אותו באיטיות ועם מגבת או כפפות, ולהוסיף את המים לאט עד שהמנוע יתקרר ואז לכבות את הרכב.
תמיד מומלץ לאחסן בתא מטען מיכל גלון של נוזל קירור/מים לעת הצורך
חוסר נוזל קירור במיכל מעיד על בעיה,
השקעת מחשבה בנושא, יאריכו את חיי המנוע ויחסכו לכם הוצאות כספיות , אין חכם כבעל ניסיון.
במים בארץ קיים ריכוז גבוה של אבנית שמזיקה, כידוע לכם כפי שרואים בקומקום הביתי החשמלי
האבנית מבודדת וסותמת את מעברי קירור המים במנוע ומורידה את יעילות המצנן-רדיאטור, כך שגם אם כל המערכת תקינה,בגלל המים בארץ נוצרת בעיה בתוך הצנרת הפנימית של מערכת הקירור, וגורמת לבעיות ובסופו של דבר לנזק במנוע בשל טמפרטורה גבוהה.
מים רכים או נוזל קירור בעל תכונות ותוספים המונעים הצטברות אבנית ומשקעים, מומלץ לרכב הישראלי, ברכבים החדשים מומלץ להיצמד בנוזל קירור המומלץ ע"י היבואן שגם אחראי בעת תקלה.
לא מומלץ לערבב נוזלי קירור שונים, וכדאי ורצוי להחליף את כל נוזל הקירור במצנן ולבצע שטיפת כל המערכת קירור אחת לשנתיים, ואם אין לכם מושג מתי היתה הפעם האחרונה שזה נעשה אם בכלל, בצעו זאת מייד , במיוחד בעונת הקיץ שהרכב זקוק למערכת צינון בריאה ותקינה!
דבר מאוד חשוב שאנשים רבים לא זוכרים או לא יודעים ועלול לגרום לנזק בלתי הפיך למנוע, כאשר ישנה תקלה וגיליתם שחסרה כמות מים במיכל, יש לעשות זאת בזהירות ורצוי ליד מכונאי(למי שאין ידע בתחום), כאשר המנוע פועל וחם יש להוסיף את המים בזהירות, לאחר שפתחתם עם מגבת את הפקק במיכל, הוספת המים כאשר המנוע דומם עלולה לגרום לסדקים בראש מנוע, ובמיוחד אם גיליתם שתוך כדי נסיעה יוצא עשן מהמנוע וראיתם שזה ממיכל הנוזל קירור, הקפידו לפתוח אותו באיטיות ועם מגבת או כפפות, ולהוסיף את המים לאט עד שהמנוע יתקרר ואז לכבות את הרכב.
תמיד מומלץ לאחסן בתא מטען מיכל גלון של נוזל קירור/מים לעת הצורך
חוסר נוזל קירור במיכל מעיד על בעיה,
השקעת מחשבה בנושא, יאריכו את חיי המנוע ויחסכו לכם הוצאות כספיות , אין חכם כבעל ניסיון.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה