רכבי אספנות
בביקורי בגרמניה הוזמנתי למרכז לרכבי אספנות בנלאומי הראשון מסוגו בכל אירופה CLASSIS REMISE
מקום זה עורך תערוכות, סיורים ע"י מדריך,מפגשים של בעלי רכבים,שרותי מוסך ושדרוג רכבי אספנות יוקרתיים, ברמת תצוגה ומקצועיות ללא פשרות
מקום זה מיועד לכל חובבי רכבי האספנות והאופנועים בעולם ומציע שרותי מוסך מקצועיים ושיפוץ רכבים וצביעה לכל בעלי רכבי אספנות מכל סוג שהוא, ורצוי כמה שיותר ישנים
מקום זה מכיל מאות רכבי אספנות אופנועים סירות וכל השאר, וגם מכיל 88 חניות מזכוכית לתצוגת רכבי אספנות נדירים ביותר ממוזיאונים
בכל העולם רכבי אספנות הפכו לאטרקטיביים ומקבלים כיום משמעות רבה בשל היותם אומנות, העיצוב הצבעים ההיסטוריה חווית הנסיעה הם המשמעות לאהוב אותם ולראות אותם ולהצטלם איתם ולהרגיש געגועי נוסטאלגיה למה שרובנו גדלנו עליהם כילדים וחווינו בנוף הכבישים בארץ ובעולם
לשמחתי בעולם בעיקר באירופה יודעים היטב כיצד לשמור על רכבי אספנות ותיקים, לתחזק, ולטפח, בשל מזג האויר הקריר יחסית לארץ וחוסר הלחות, וניתן להתרשם מרכבי אספנות הרבים ברחובות כאילו שחזרנו לשנות ה60 או ה80 במיוחד עם הנוף הארופאי
אז חזרה לארץ, נוסטאלגיה או טכנולוגיה מתקדמת?
נתחיל בכך שבארץ קידמו ומקדמים את ענף רכבי האספנות , היתרונות בביטוח והטסט הזולים, לעומת החסרונות בהגבלת זמן הנסיעה בים 7-9 בבוקר.
בעלי רכבי אספנות יודעים ומבינים שלא ניתן לחפף בטיפולים ובחלקים, ונדרש מהם תחזוקה שוטפת כל הזמן ובעיקר לא לאמץ מדי את הרכב, רצוי לא בנסיעות יום יומיות, כדי לשמר אותו ולדאוג שימשיך להיות רכב אספנות תקין לשנים רבות ולשמור על הנוסטאלגיה ומועדון האספנות בארץ
אי אפשר להשוות את חווית הנסיעה המהנה ברכב אספנות לעומת רכב חדש, והתחושה של חזרה אל אותן שנים יפות שידעו באמת לבנות רכבים, לא כמו בימנו שבונים צעצועים וגם רכבים פחות בטיחותיים
כאספן ותיק ובעל רכבי אספנות רבים במשך כל השנים, קשה לוותר על תחביב זה וזה לא משהו שעובר, מי כמוכם יודע לאספנים שביננו, אנו נותנים את הנשמה ומשקיעים רבות כדי להחזיר את הרכבים האלו למקוריות בהם עזבו את המפעל, אך ההשקעה שווה וההנאה מרובה, ולחזור ולהתגעגע לעבר זה תמיד כיף
העניין הפרקטי כמובן לא משאיר בידנו ברירה, ולפעמים אנו נאלצים לוותר/לדחות רכישת רכב אספנות בשל דרישה לרכב משפחתי יום יומי , אך למי שיש אפשרות להחזיק שני רכבים ויותר זכה
תחזוקת רכבי האספנות בארץ לא קלה, במיוחד לבעלי רכבים אלו ללא חניה פרטית מקורה, והשמש בארץ הלחות והילדים ברחובות שלא מפסיקים להתעלל ולשחק ברכבים, מביאה את בעלי רכבי האספנות כל הזמן לחוסר נחת דאגה והשקעה
לסיכום, תחביב יוקרתי זה מביא הרבה הנאה ונחת, במידה ובעלי רכבי אספנות מטפלים ברכבם כמו שצריך, הישראלים אוהבים נוסטאלגיה ומוכנים להשקיע רבות מזמנם ולטפח את רכבם, לנסוע בכבישי ישראל ולמשוך מבטים חיוכים וסקרנים רבים, אם זה עושה טוב לנשמה, זה טוב לכולם, לדאבוני המדינה מציעה שרותי "גריטה" = ורוצה ומקדמת את האינטרסים שלה כדי להרוג את הנוסטאלגיה , רק בשביל לנסות להשוות אותנו לאירופה ולעלות על הכבישים רכבי צעצוע חדישים , שיניבו למדינה רווחי מס.
נוסטאלגיה מהנה, וגם טכנולוגיה חדישה זה טוב, אך תנו לנו להחליט מה טוב לנו מבלי להכריח אותנו להפרד מהזכרונות האהובים עלינו.
בביקורי בגרמניה הוזמנתי למרכז לרכבי אספנות בנלאומי הראשון מסוגו בכל אירופה CLASSIS REMISE
מקום זה עורך תערוכות, סיורים ע"י מדריך,מפגשים של בעלי רכבים,שרותי מוסך ושדרוג רכבי אספנות יוקרתיים, ברמת תצוגה ומקצועיות ללא פשרות
מקום זה מיועד לכל חובבי רכבי האספנות והאופנועים בעולם ומציע שרותי מוסך מקצועיים ושיפוץ רכבים וצביעה לכל בעלי רכבי אספנות מכל סוג שהוא, ורצוי כמה שיותר ישנים
מקום זה מכיל מאות רכבי אספנות אופנועים סירות וכל השאר, וגם מכיל 88 חניות מזכוכית לתצוגת רכבי אספנות נדירים ביותר ממוזיאונים
בכל העולם רכבי אספנות הפכו לאטרקטיביים ומקבלים כיום משמעות רבה בשל היותם אומנות, העיצוב הצבעים ההיסטוריה חווית הנסיעה הם המשמעות לאהוב אותם ולראות אותם ולהצטלם איתם ולהרגיש געגועי נוסטאלגיה למה שרובנו גדלנו עליהם כילדים וחווינו בנוף הכבישים בארץ ובעולם
לשמחתי בעולם בעיקר באירופה יודעים היטב כיצד לשמור על רכבי אספנות ותיקים, לתחזק, ולטפח, בשל מזג האויר הקריר יחסית לארץ וחוסר הלחות, וניתן להתרשם מרכבי אספנות הרבים ברחובות כאילו שחזרנו לשנות ה60 או ה80 במיוחד עם הנוף הארופאי
אז חזרה לארץ, נוסטאלגיה או טכנולוגיה מתקדמת?
נתחיל בכך שבארץ קידמו ומקדמים את ענף רכבי האספנות , היתרונות בביטוח והטסט הזולים, לעומת החסרונות בהגבלת זמן הנסיעה בים 7-9 בבוקר.
בעלי רכבי אספנות יודעים ומבינים שלא ניתן לחפף בטיפולים ובחלקים, ונדרש מהם תחזוקה שוטפת כל הזמן ובעיקר לא לאמץ מדי את הרכב, רצוי לא בנסיעות יום יומיות, כדי לשמר אותו ולדאוג שימשיך להיות רכב אספנות תקין לשנים רבות ולשמור על הנוסטאלגיה ומועדון האספנות בארץ
אי אפשר להשוות את חווית הנסיעה המהנה ברכב אספנות לעומת רכב חדש, והתחושה של חזרה אל אותן שנים יפות שידעו באמת לבנות רכבים, לא כמו בימנו שבונים צעצועים וגם רכבים פחות בטיחותיים
כאספן ותיק ובעל רכבי אספנות רבים במשך כל השנים, קשה לוותר על תחביב זה וזה לא משהו שעובר, מי כמוכם יודע לאספנים שביננו, אנו נותנים את הנשמה ומשקיעים רבות כדי להחזיר את הרכבים האלו למקוריות בהם עזבו את המפעל, אך ההשקעה שווה וההנאה מרובה, ולחזור ולהתגעגע לעבר זה תמיד כיף
העניין הפרקטי כמובן לא משאיר בידנו ברירה, ולפעמים אנו נאלצים לוותר/לדחות רכישת רכב אספנות בשל דרישה לרכב משפחתי יום יומי , אך למי שיש אפשרות להחזיק שני רכבים ויותר זכה
תחזוקת רכבי האספנות בארץ לא קלה, במיוחד לבעלי רכבים אלו ללא חניה פרטית מקורה, והשמש בארץ הלחות והילדים ברחובות שלא מפסיקים להתעלל ולשחק ברכבים, מביאה את בעלי רכבי האספנות כל הזמן לחוסר נחת דאגה והשקעה
לסיכום, תחביב יוקרתי זה מביא הרבה הנאה ונחת, במידה ובעלי רכבי אספנות מטפלים ברכבם כמו שצריך, הישראלים אוהבים נוסטאלגיה ומוכנים להשקיע רבות מזמנם ולטפח את רכבם, לנסוע בכבישי ישראל ולמשוך מבטים חיוכים וסקרנים רבים, אם זה עושה טוב לנשמה, זה טוב לכולם, לדאבוני המדינה מציעה שרותי "גריטה" = ורוצה ומקדמת את האינטרסים שלה כדי להרוג את הנוסטאלגיה , רק בשביל לנסות להשוות אותנו לאירופה ולעלות על הכבישים רכבי צעצוע חדישים , שיניבו למדינה רווחי מס.
נוסטאלגיה מהנה, וגם טכנולוגיה חדישה זה טוב, אך תנו לנו להחליט מה טוב לנו מבלי להכריח אותנו להפרד מהזכרונות האהובים עלינו.
Casino Promo Code - Jammyhub
השבמחקUse 과천 출장마사지 a promo code PLAYBONUS to get $50 free bet with your 군산 출장안마 first 안동 출장샵 deposit. 1. PLAYBONUS. Bonus code: PLAYBONUS. Valid for 당진 출장샵 casinos. 2. PlayBONUS. 경산 출장샵 1. PLAYBONUS. Casino