נוזל זה מורכב ממים שעוברים תהליכים כימיים להוצאת מלחים שסותמים את מערכת הקירור או הוספת חומרים נגד קפיאת המים בחורף, עם תוספים המונעים הצטברות אבנית ומשקעים אחרים.
מים רכים הם גם תחליף טוב למערכת הקירור.
ברכבים חדשים מומלץ להשתמש בנוזל הקירור המומלץ ע"י היבואן, שגם יהיה האחראי בעת תקלה אם תהיה בעתיד.
לא מומלץ לערבב נוזלי קירור שונים.
מומלץ להחליף את כל נוזל הקירור במצנן ולבצע שטיפת מערכת אחת לשנתיים.
כאשר ישנה תקלה וחסרה כמות מים, כשהמנוע חם, יש לעשות זאת רק כאשר המנוע פועל ובזהירות רבה , הוספת מים כשהמנוע דומם עלולה לגרום לסדקים בראש המנוע.
תמיד מומלץ לאחסן בתא מטען גלון של מים לעת הצורך.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה